Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Volte pastafariány…volte nás…na oplátku my zas zdravě nakrmíme vás…

…Pá-Stá-Féj i Vám… Dnes ráno jsem si přečetla zprávu tuším na „idnes“ o muži, který se do občanského průkazu nechal vyfotit s „cedníkem na hlavě“ a zažila jsem pocit osvícení. Článek naleznete zde: http://zpravy.idnes.cz/fotka-s-cednikem-na-obcance-dc9-/domaci.aspx?c=A130731_161720_brno-zpravy_lva Ano, slyšíte správně. OSVÍCENÍ...SATORI…NIRVANA… Má nechtěná avšak všudypřítomná půlroční flustrace zaviněná prostou volbou hlavy státu se konečně rozplynula jak dým… jak malicherné a hloupé, nechat se rozhodit takovou banalitou že?!? ;)… No, šlo spíš o "oblbování lidí" a "pošlapání jistých tradic"...to mnou trochu řekněme po-hnulo. :)) …každopádně…mohu konečně světu vesele oznámit…že tato flustrace se dnes u mne konečně plně rozplynula... Pá-Stá-Féj...

cednik jarmulkaKaczeka Osh

Po půlročním příchodu pana Zemana, tedy pa-řádu nižší venkovské šlechty na trůn království českého, jsem se rozhodla konvertovat k „pastafariánství“… Jsem stále nestranná universální OSH (Omni Sentient Human Being – Plně Soucítící Lidská Bytost) to ano, ale pro zemi zemskou a především pak českou se cítím být i členkou nábo-ženství pastafariánského…

pak tedy úklona směrem k vám a místo víření bubnů - slévání cedníků..."…pá-stá-féj…"

Pravdou je, že jsem již dříve koketovala s možností vstoupit do řad náboženství „posmrkaných kapesníků“ více informací  o tomto náboženském směru najdete např. ve filmech Man in Black one or two-muži v černém jedna nebo dvě…

Zde mi však neseděl „posmrkaný kapesník“ na hlavě. Upřímně mi vadil fakt, že nikdy nevíte, „co“ vlastně vysmrkáte… Též sexuální praktiky „posmrkanců“ mi nebyli vlastní a obliba nízké kvality filmů promítaných v kině. Tak jsem tuto možnost zavrhla. Cedník na hlavě mi přijde v mnoha ohledech lepší… i než klasická helma, čapka, jarmulka, šátek, šál, burka či bambulka…

No řekněte sami. Mám zde své 3 favority, mé pastafariánské 3 svaté cedníčky a z nich budu vybírat. Nenechte se prosím mást skloňováním slova „cedník“….

v rovině „pastafariánské“ se nejedná o „mužský rod“ nýbrž o „universální rod“…který je osh…tedy „omni-sensual or sexual  being…

Nad „egem i pohlavím universální“ tedy bez soudu a v maximálním možném pochopení…

0d volby cedníku z plastu jsem z počátku odstoupila, ale  nikoli, že připomíná „jarmulku“ to ne… ;), ale protože jsem chtěla mít na hlavě zároveň ochranu hutnějšího materiálu… Jako „profesionální amatér“ jsem si nakonec zvolila do svého „náboženského arsenálu“ všechny tři. Jak ten „obyčejné“ „lidový“ plastový, který má takřka každá domácnost, tak amatérsky profesionální  kuchyňský cedník a nakonec pro změnu profesionálně amatérský kuchařský cedník. Symbolicky mi připomíná obrázky „Neználka ve slunečním městě…“

… má to tedy i řekněme jakýs takýs „vyšší rozměr“…

Posmrkané kapesníky jsem tedy zavrhla, ale prosím aby nedošlo k omylu… nepovyšuji se nad ně ani je nikterak neponižuji… Je to jen má osobní volba a přesvědčení. Tento náboženský směr…posmrkaný „zen jak sen“ je ve společnosti české rozšířen natolik, že by ho další účastník bez tak nevytrhl…a též šedé smrduté tunely, prohulené zapáchající trafiky, levná kyselá vína a parfémované cigarety, rudé otylé líce a nosy, milosrdné zvrácené a zvrhlé lži a mdle, uměle a plánovitě vytvářené parafráze mi nikdy moc neseděli…

Pastafariánství je velmi otevřené společenství. Na rozdíl od ostatních náboženství nás netrápí „ani svatá válka“ ani „kosher“ cokoli..oblečení, jídlo či zabíjení… ani „pedo či homo-filní či -fobní kněží…

Co se týče mne, tak např. Boha-Alaha skrze „Svatý Mír“ oslavuji pravidelnými hovory s Basharem skrze kolektivní universální vědomí všech lidských bytostí. Místo přemýšlení co je a co není „kosher“ jsem se z pohodlnosti, ale především z úcty nejen k Bohu ale především ke všemu živému i neživému stvoření stala „etickým raw-veganem“. Bohem samozřejmě rozumějme zásadně bezpohlavní princip stvoření tedy Boha „všeobsažného-nadpohlavního tedy nadčasového“ nikoli boha přizpůsobeného k obrazu lidskému tedy boha značně omezeného, trestajícího tudíž „všemohoucího“ a zásadně v mužském oblečku s kravatou či jiným falickým symbolem.

Ve vibraci těchto dvou slov je značný rozdíl… všeobsažný – všemohoucí…nadpohlavní – pohlavní…v egu – nad egem… ;)

No a do třetice toho času v ženském těle mne nikterak netrápí ani homo, ani hetero ani bi..bio…pouze „pedo“ a zde mi vadí pouhý fatk, že vůbec toto počínání „existuje“ a že kdos je tohoto počínání vůbec schopen a může ho uspokojovat…a to nejen na dětech samotných ale na jakýchkoli „živých bytostech“ dětského věku. Tento nešvar jsem napomohla řešit například svým návrhem který jsem více rozvedla v článku „nafukovací děti pro Vatikán“. Je to prosté – máš nezvladatelnou touhu…na dítě…OK…nafoukni si  jedno a nezapomeň zatáhnout rolety ;)…

Jak vidítě, jsem hrdá a sebe-vědomá tedy plně-si sebe vědomá Osh Pastafarian… no a když nás bude víc, hodlám se ucházet o kandidátku třeba do senátu. ;)

(šeptem do vašeho ouška) In Pasta Veritas… „Pastafariánské boží mlýny“  melou pomalu ale jistě…proto příště až budete opět volit svou hlavu státu…volte ze zásady moudře…ani rudě, ani modře…volte čisté na bílém…tedy „gluten and egg free pastu na talíři“…

VOLTE PASTAFARIÁNY …VOLTE NÁS…NA OPLÁTKU MI ZAS ZDRAVĚ NAKRMÍME VÁS… možností druhů těstovin je mnoho…rýžové, pohankové, kukuřičné etc..etc.. Jsme ochotni i k dočasnému „vaječnému“ kompromisu ;)…

A nyní zpět k volbě cedníků…Váš názor mě zajímá…Který by jste si vybrali Vy?!?

Č.1 Plastový…Č.2 Kovový…nebo Č.3 Ocelový?!? Virozu...Palec...nebo Plech či Prak?!?  Lež...Milosrdnou Lež... nebo Pravdu?!?

VOLTE PASTAFARIÁNY…VOLTE NÁS…NA OPLÁTKU MI ZAS ZDRAVĚ NAKRMÍME VÁS…

Pás-Tá-Féj... ;) 

Kaczeka Osh

 

PS. Pane Slavomíre Beneši...Berete "to" i "se" moc vážně...LET IT BE...Namaste...totiž...Pá-Stá-Féj ;))

 

 

Autor: Kateřina Marie Rychnovská | čtvrtek 1.8.2013 14:35 | karma článku: 7,87 | přečteno: 979x
  • Další články autora
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem člověkem který má rád život v každé z jeho forem. Svou činností a svými projekty se tento snažím chránit, či mu pomáhat v míře, na kterou sahám a stačím. Více o mé osobě můžete najít na některém z mých blogů. Též vystupuji pod nickem Kaczeka Osh - Vegan Pilgrim.